Johnny English Strikes Again Watch Free Full Movie

4K Hd 47 yorum 88 dk Johnny English Tekrar İş Başında

Johnny English Tekrar İş Başında - Johnny English language contre-attaque filminin Yönetmeni David Kerr ve SenaryosundaNeal Purvis, Robert Wade çalışmışlardır. Aksiyon, Macera, Komedi türündeki moving-picture show 02 Ekim 2018 (ABD)'de vizyona girmiştir. Filmin çekimleri Buckinghamshire, İngiltere, Birleşik Krallık'da tamamlanmıştır. Ünlü oyuncular Rowan Atkinson ve Jake Lacy'in yeraldığı filmin konusu büyük bir siber saldırı sonrası ingiltere merkezli görev yapan gizli servis elemanlarının hepsinin kimliği açığa çıkacaktır. Gizli servis ajanı olan ve bu bilgilerin korunmasında görevli olan kişinin bulunması gerekmekte ama ortalıkta yoktur. Yacakları tek şey emekli olan gizli servis ajanı Johnny English'den yardım istemek olackatır. Johnny English language Tekrar İş Başında filmini şimdilik türkçe altyazılı olarak izliyorsunuz ilerleyen zamanlarda türkçe dublaj çıkacaktır

DUAL Ses (TR / EN) + Türkçe Altyazı + 4K kalite seçeneği mevcuttur!!
Oynatıcıda Dublaj Dilini seçme ikonu mevcuttur.

Filme Yorum Yaz

Movie Hakkındaki Yorumlar

  • LAFAZAN

    Güzeldi x üzerinden eight en azından

  • vaho

    Güzel ve komik bir film. Kesinlikle izleyin

  • z a ch

    Gercekten begendim!

  • Bhhd

    Hayatımda ilk defa bu kadar güldüm harika bi oyuncu mükemmel bi motion picture

  • ibodala

    Çok eğlenceliydi :) ^_^

  • erkan

    Muhteşem ötesi ..Muhteşem bir adam ..Muhteşem oyuncu

  • Hckr2

    İzleyin güzel komedi

  • Volkan Yiğit

    Picture show Her zamanki gibi güzel fakat bu adam ne zaman evlenecek merak ediyorum

  • Jüri

    2. Si de gelsin cok guzelmis

  • ALTAY

    Harika komedi

  • frt

    Çok eğlenceli beğendim

  • hamza

    Bence filme dayanılacak olursa eğlenceli ve süper film

    tavsiye ederim !!!

  • er_ryan

    Güzel komedi izleyin

  • Azerbaycanli

    Admin cok cok tesekkur ederim. Uzun zamandir bu filmin tr dublajini bekliyordum. Ellerine saglik. Sevgiler azerbaycandan

  • Resad

    Super filim

  • green

    Gerçekten harika.

  • sosyolog

    Zevkle izlediğm bir film emeklerinize saglık

  • filmci

    Çok güzel akıcı bir movie öneriyorum

  • bruce lee

    Fılm guzel bır komedi keyıfle izlenir tavsiye ederim.

  • bahriyeli

    Keyifle izledigim harika bir komedi ... Seyredin, pisman olmazsinz ...

  • spetnaz35

    Eğlenceli güzel vakit geçirdim

  • GOOD Homo

    Muhteşem bir pic.Mr edible bean i bilmeyen varsa(ki yoktur) kesinlikle tavsiye ediyorum çok güzel !

  • Gunay

    Bende jelibom seviyom ama patlayandan olmasin

  • MUHTEŞEM

    Çooook güzeeel

  • mefa

    Eğlenceli hareketli bir film

  • adwfdaw

    Mr bean izleyerek büyümeyen nesil yorum yapmasın.

  • Umut

    Filmde 43:08 süresinde yere düşen kadın rus ajanı düşüren ingiliz ajanı kadına yardıma koşan türk garson.

  • Can

    Bu filmin bizim ülke için olan versiyonu çekilsin. Filmin yapımında yayınında emeği geçen herkesin 7 sülalesini, izleyenlerin de 4 sülalesini, hakkında konuşanların da 2 sülalesini hapse atmazlarsa adım tin değil :d

  • murro

    Harikaa ötesi bir film

  • 8/10

    İzlemeye değer

  • gkn

    Efsane bir filim şiddetle tafsiye ederim

  • zagor61

    Muhteşem bir film yazanlara hak verdim. Gerçekten görüntü kalitesi, konusu ve çekim mekanları ile süper bir movie. ünlü başrol oyuncusu da artısı. Kesinlikle izlenmeye değer bir pic. Ben ikinci kez izleyeceğim.

  • Ndoraptor

    Benim için saçma bir film. Ama güzel vakit geçirmek adına güzel izlenebilir.

  • Alfonzo58

    Muhteşem bir film olmuş.Her saniyesi çok eğlenceli ve komik kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.Teşekkürler admin.

  • Olya

    Çok güzel çok başarılı tam biz küçüklükte izlediğimiz gibi çok beğendim

  • hkn

    Mr bean her zamanki gibi :)) izleyin ayrıca görüntü ve seslendirme gayet iyiydi teşekkür admin

  • batman

    Ben bu adamın oyunculuğuna hayranımm

  • Fatih

    Film 10 numara

  • oguz

    Guzeldir dublaji bekliyorum
    tesekkurler admin
    sag ol

  • terminate

    Bu kadar gereksiz bir film olamaz

  • Adı

    Superr hakkını veermiş mr bean

  • @bnym_dmr

    Tugaytunç orjinalden kastım filmin kalitesinden dolayı ve mrs.Edible bean dice bildigimiz karakterin kimin seslendirecegini merakımdandır saygılarımla kardeşim...

  • mrt

    Mr edible bean olurda film güzel olmazmi hiç:D

  • tugaytunç

    @bnym-dmr orjinal türkçe dublaj da ne demek ?
    Orjinal izleyeceksen alt yazılı izle

  • yasin

    Eglenceli ve guzeldi

  • Recep

    Türkce dublajını merakla bekliyorum

  • @bnym_dmr

    Amdin merakla orjinal türkce dublajını bekliyoruz

dolanbose1950.blogspot.com

Source: https://www.fullhdfilmizlesene.com/film/johnny-english-tekrar-is-basinda-izlehd/

0 Response to "Johnny English Strikes Again Watch Free Full Movie"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel